De noodzaak van telefonische bereikbaarheid | Altijd Antwoord
De noodzaak van telefonische bereikbaarheid

De noodzaak van telefonische bereikbaarheid

Iedereen kent het wel, je probeert iemand te bellen maar de telefonische bereikbaarheid is niet okay. Het maakt niet uit wie je wilt bereiken, maar het levert enorme frustraties op. Dit is bij je klanten zeker niet anders!

Ik maakte het laatst nog mee, we hadden thuis problemen met onze tv aansluiting. Mijn buurman had er laatst ook last van en zo kwam ik uit bij een klein kabelbedrijf. Woensdag avond kon de monteur al langs komen, een aardige man die het probleem zo opgelost had. Donderdag kom ik thuis uit mijn werk, ik zet de TV aan en tot mijn verbazing is het probleem al weer terug. Ondanks dat het al avond is probeer ik het bedrijfje toch te bellen. Geen gehoor, kan gebeuren denk ik bij mezelf. Vrijdag probeer ik het weer, na de 3e poging wordt eindelijk de telefoon opgenomen. Ze kunnen pas na het weekend weer bij me terecht.

Resultaat: Ik ben enorm gefrustreerd omdat ik het bedrijf niet heb kunnen bereiken, en daardoor langer moet wachten. De kans dat ik net als mijn buurman, dit bedrijf aan iemand zal aanbevelen is nu zeer verkleind.

Hoe zit het in Nederland?

Dat de telefonische bereikbaarheid van Nederlandse MKB bedrijven ondermaats is, maak ik aan den lijve mee. Uit onderzoek blijkt dat maar 50% voldoet aan de verwachtingen van de klant. Over de gevolgen hiervan nog niet eens gesproken.

De oplossing; Altijdantwoord.nl

Altijd Antwoord biedt deze bedrijven de ideale oplossing. Een professionele antwoordservice die zorgt voor aanname van uw telefoongesprekken wanneer het hun niet  uitkomt. Wij zorgen ervoor dat klanten nooit meer in de kou staan!

Wij passen onze dienstverlening aan op uw wensen, u geeft aan ons door op welke manier de telefoon opgenomen moet worden. Onze agents zorgen ervoor dat ze bekend worden met uw bedrijf. Wij zijn het verlengstuk van uw organisatie.

De voordelen

  • Hogere klanttevredenheid: Klanten zullen altijd te woord worden gestaan, dit lijdt vaak tot meer afname.
  • Meer nieuwe klanten: Als potentiële klanten altijd bij u terecht kunnen, zullen deze eerder geneigd zijn tot afname over te gaan.
  • Kostenbesparing: U of uw personeel wordt niet meer lastig gevallen door de telefoon, en kunnen zich focussen op het werk dat echt van belang is.

Benieuwd geworden naar onze diensten? Neem dan eens een kijkje op deze pagina.

En mijn TV? Die werkt gelukkig al weer een aantal weken zonder problemen.