Lees alle trends en voordelen van Telefonische Antwoordservice
Bel ons op: 0853010567   Login
Hogere klanttevredenheid binnen de zorgsector

Hogere klanttevredenheid binnen de zorgsector

In de vorige blog zijn de voordelen aangekaart van goed klantcontact binnen de zorgbranche. In deze blog laten we enkele praktijkvoorbeelden zien van klantcontact binnen de zorgsector. Waar zitten de pijnpunten van het klantcontact en hoe kan de therapeut snel verbetering toepassen om de klanttevredenheid te laten toenemen. Fysiotherapie Onderzoek onder 100 fysiotherapeuten in Nederland […]

Read More »
Klantcontact uitbesteden in de zorg? Hoe professioneel is dat?

Klantcontact uitbesteden in de zorg? Hoe professioneel is dat?

In de voorbije jaren is meermaals aangetoond dat goed cliënt contact zorgt voor een hogere klanttevredenheid in de zorg. Bereikbaar zijn en de telefoon snel laten opnemen door een geoefend team, maken daarin een groot verschil. Terwijl jij al jaren worstelt met het idee hoe je de telefonie goed organiseert in jouw team en de […]

Read More »
Telefonie stijgt weer als communicatiemiddel

Telefonie stijgt weer als communicatiemiddel

We bellen weer meer dan voorheen! Sinds de uitbraak van het Coronavirus is ons bel- en surfgedrag aanmerkelijk veranderd ten opzichte van voor die tijd. In voorgaande jaren daalde het aantal belminuten, in 2020 was er juist sprake van een opvallende stijging. Dat meldt Emerce, het vakblad in de E-Commerce branche dat aandacht besteedde aan […]

Read More »
Doorschakelen naar antwoordservice alleen voor zzp-ers?

Doorschakelen naar antwoordservice alleen voor zzp-ers?

Mocht je de illusie hebben dat alleen zzp-ers, kleine of middelgrote bedrijven doorschakelen naar een antwoordservice, dan zit je er helemaal naast. Niet alleen de zzp-er of het mkb bedrijf is vaak niet in staat om de telefoon, mail of chat de juiste aandacht te geven. Het belang van het aannemen van de telefoon, de […]

Read More »