Bel ons op: 0853010567   Login

Veelgestelde vragen over onze Antwoordservice

Is deze antwoordservice geschikt voor mijn bedrijf?

JA! Wij werken voor een breed scala aan bedrijven. Van grote winkels en webshops tot kleine bedrijven en zelfstandigen. Kampt uw bedrijf met veel zieken? Of wilt u ook graag buiten kantooruren bereikbaar zijn? Misschien bent u een fysiotherapeut of timmerman die zich graag op zijn werk focust? Onze telefoonservice vangt uw klanten op op het moment dat u het niet uitkomt. Op deze manier bent u altijd bereikbaar en kunt u volledig ontzorgt werken. Wij tillen uw service naar een hoger niveau.

Zit ik vast aan een maandcontract?

Nee, u kunt de antwoordservice per maand opzeggen. Het kan zijn dat u drukkere en minder drukke perioden heeft. U kunt daarom te allen tijde uw abonnement wijzigen of stopzetten. Wij bewaren uw gegevens zodat u zich op een later moment weer zeer eenvoudig kunt aanmelden.

Hoe schakel ik mijn telefoon door?

Wij geven u gratis een 085 nummer. U kunt vervolgens in de instellingen van uw telefoon instellen dat inkomende oproepen doorgeschakeld moeten worden naar het nummer dat wij u gegeven hebben. Mocht het voorkomende dat uw telefoon deze instelling niet heeft, kunt u dit aangeven bij uw service provider.

Hoe wordt mijn telefoon aangenomen?

Ons team bestaat uit professioneel getrainde telefonistes en telefonisten. Een eerste indruk is zeer bepalend voor het verdere verloop van het gesprek. U bepaalt de manier waarop onze telefoondienst uw telefoontjes verder afhandelt.

Wat gebeurt er als een klantvraag niet beantwoord kan worden?

Onze telefoondienst leest zich goed in in u en uw bedrijf. Mocht het toch niet lukken om de vraag te beantwoorden ontvangt u een terugbelverzoek. U kunt het verslag van het gesprek nalezen en zelf opvolging geven.

Welke talen spreken jullie telefonisten en telefonistes?

Onze telefonistes en telefonisten spreken zowel Nederlands als Engels, wij kunnen dus ook uw gesprekken in het Engels afhandelen.

Hoe weet ik wie er gebeld heeft?

Na ieder gesprek ontvangt u indien gewenst een e-mail of SMS notificatie. Ook kunt u alle gegevens inzien in de Admin Desk. U kunt op elk gewenst moment inloggen en de informatie monitoren.

Worden mijn gegevens beschermt?

Wij nemen privacy en gegevensbescherming uiterst serieus, u kunt er vanuit gaan dat deze veilig worden opgeslagen bij ons.

Waarom zijn jullie zo goedkoop?

Omdat wij gebruik maken van geavanceerde technieken in ons callcenter, kunnen onze telefonistes en telefonisten zeer efficiënt te werk gaan. Dit scheelt ons in de personeelskosten. Dat voordeel rekenen wij aan u door!

Waar vind ik mijn facturen?

U vindt alle facturen terug binnen het admin panel.

Staat uw vraag niet in de lijst?

Stel uw vraag in de chat! U kunt ons ook dagelijks bereiken via de telefoon van 09:00u – 21:00 op telefoonnummer 085 301 0567.
Wij staan graag voor u klaar!

Vraag beantwoord?

Meld u dan nu aan! Binnen 10 minuten gaat de telefoon bij ons over