Help, mijn telefoon blijft overgaan! Ik wil graag focus op mijn werk | Altijd Antwoord
Help, mijn telefoon blijft overgaan! Ik wil graag focus op mijn werk

Help, mijn telefoon blijft overgaan! Ik wil graag focus op mijn werk

Herken je dit? Je hebt het super druk, er ligt een hele stapel werk op je te wachten die je zo efficiënt mogelijk wilt afwerken. Je wilt je bezig houden met je primaire activiteiten, maar dan wordt je weer gestoord door jouw telefoon. Het liefst zou je hem negeren, maar stiekem weet je dat je het telefoontje niet onbeantwoord kan laten. Achteraf blijkt het een belangrijk gesprek geweest te zijn, en ben je blij dat je toch hebt opgenomen. Toch denk je bij jezelf, kan dit niet anders?

Telefoon laten opnemen

Soms kan de telefoon simpelweg niet opgenomen worden. Toch wil je niet een potentiële klant mislopen, en je bestaande klanten een goede service bieden. Het bewust dan wel onbewust negeren van klanten komt een bedrijf vaak niet ten goede. Bedrijven lopen geld mis, omdat ze telefonisch niet goed bereikbaar zijn. Zo heel gek is dat ook niet, veel mensen prefereren telefonisch contact nog altijd boven andere contactmiddelen wegens de persoonlijkheid en directheid die het met zich meebrengt.

Hoe goed je e-mail afhandeling en eventueel social media dan ook beheert, het is belangrijk om bellende klanten niet achterwege te laten. Maar kun je dit nu op een goede manier aanpakken?

Laat jouw productiviteit groeien door de telefoon door te schakelen naar jouw receptioniste op afstand.

Een antwoordservice is de oplossing!

Veel mensen zullen misschien denken aan het aannemen van een telefoniste, dit is echter een hele dure oplossing. Een telefoniste op afstand, in de vorm van een antwoordservice werkt een stuk efficiënter en dat voor een fractie van de kosten van zelf iemand aannemen.

Een antwoordservice zoals Altijdantwoord.nl is een bedrijf dat namens haar klanten de telefoon beantwoordt. Een receptioniste/telefoniste op afstand dus die de telefoon naar uw wens opneemt.

Een antwoordservice biedt je de mogelijkheid om:

  • Focus te leggen op het werk dat echt belangrijk is.
  • Geen gesprek en dus kans meer te missen.
  • Klantenservice naar een hoger niveau te tillen.
  • Op kosten te besparen.

Een telefonische antwoordservice heeft dus een hoop voordelen te bieden voor bedrijven. Herken jij jezelf in bovenstaand verhaal en ben je nieuwsgierig naar wat een antwoordservice voor jou kan betekenen? Je kunt de antwoordservice van Altijd Antwoord nu 30 dagen gratis proberen! Neem een kijkje op onze pakketten en extra’s pagina om te zien wat Altijd Antwoord voor u kan betekenen.