Doorschakelen naar antwoordservice alleen voor zzp-ers?
Mocht je de illusie hebben dat alleen zzp-ers, kleine of middelgrote bedrijven doorschakelen naar een antwoordservice, dan zit je er helemaal naast. Niet alleen de zzp-er of het mkb bedrijf is vaak niet in staat om de telefoon, mail of chat de juiste aandacht te geven. Het belang van het aannemen van de telefoon, de bereikbaarheid, komt bij bedrijven en instellingen steeds vaker in gevaar door onderbezetting. Hoeveel hangups heb jij in de telefoon”centrale”? Kleine bedrijven willen niet dat klanten of potientiële klanten in de voicemailbox terecht komen.
Grote teams schakelen bewust een specialist in als het om de frontdesk gaat, ook voor de opvang van telefoongesprekken die er doorheen glippe door onderbezetting of drukte met telefoontjes. De juiste techniek en een getraind team maken echt het verschil in service. Klanten en prospects ervaren de inzet, oftewel het doorschakelen naar een professionele antwoordservice, als een meerwaarde in het proces en een toegevoegde waarde voor de klanttevredenheid.
Robots of echte mensen?
Zo werken toppers als KLM inmiddels aan AI, robots en andere technische efficience, maar is er nog altijd een groot team dat het menselijke aspect invult. Maar ook overheidsinstellingen, zorg en bedrijven zijn zich veel bewuster van een kwalitatieve aanpak. En als dat niet in huis lukt of er (tijdelijk) extra professionele ondersteuning nodig is, wordt er een externe klantenservice bijgeschakeld. Dus even de telefoon doorschakelen naar een professionele partner zoals Altijd Antwoord is aan de orde van de dag.
Professionele partner
Zoek jij een betaalbare partner voor een kort- of langdurige ondersteuning? Een echte collega op het gebied van receptie of klantenservice? Altijd Antwoord kan je helpen met het opnemen van de telefoon, chat of mail. Neem eens contact op met ons. Altijd Antwoord is te bereiken op kantoortijden.