TELEFOONSERVICE
Uw klant verwacht van u dat u altijd bereikbaar bent. Dat zou u natuurlijk ook wel willen maar in de praktijk is dat niet altijd mogelijk. U werkt aan een project waarbij u even niet gestoord kan worden, u bent op bezoek bij een nieuwe prospect of u wilt buiten kantooruren ook bereikbaar zijn.
In de praktijk komt u vaak handen tekort om zowel al uw werk als binnenkomende telefoontjes op een correcte manier af te handelen. In dit geval kan ons call center u ondersteunen.
Onmisbaar voor iedere ondernemer
Met onze telefoonservice hoeft u zich geen zorgen meer te maken dat telefoontjes onbeantwoord blijven. Zodra u uw toestel doorschakelt zit onze medewerker klaar om uw binnenkomende telefoontjes professioneel op te volgen waardoor u ongestoord door kunt werken.
Wij passen onze dienstverlening aan op uw bedrijf. U kunt kiezen voor een standaard antwoordservice pakket of dit verder uitbreiden met extra weekend ondersteuning, een Chat functie of speciaal calamiteiten pakket.
Probeer 30 dagen gratis
Wilt u ervaren of een telefoonservice bij uw bedrijf past? Probeer onze service dan nu 30 dagen gratis en betaal alleen de gesprekskosten. Na 30 dagen kunt u uw pakket verlengen of kiezen voor een van de andere pakketten als blijkt dat u meer gesprekken dan verwacht verbruikt. U kunt uw pakket te allen tijde maandelijks opzeggen. Uw gegevens blijven bewaard zodat u zich altijd weer eenvoudig kunt aanmelden.
KIES VOOR ONZE TELEFOONSERVICE
- Mis geen klant
- Altijd bereikbaar tussen 08.00 en 18.00u
- Eenvoudig uitbreiden van uw openingstijden
- Professionele bedrijfsuitstraling
- Persoonlijk klantcontact
- Werk ongestoord door tijdens projecten
KLANTEN WAARDEREN ONZE SERVICE
Mijn telefoon staat altijd doorgeschakeld. Altijd Antwoord is voor mij meer dan een antwoordservice. Ze zijn eigenlijk mijn front- en servicedesk. Ze nemen mijn telefoon op en noteren vragen, maar doen ook de intake. Ik krijg notities snel via e-mail binnen.
- Ad van Bijsterveld -
HNV vastgoed
Door mijn werkzaamheden bij de klant op lokatie, ben ik telefonisch niet altijd persoonlijk bereikbaar. Ik schakel mijn vaste en mobiele telefoon dan door naar de antwoordservice, dat vind ik een professioneel alternatief voor zelf opnemen.
- Sonja Schaap -
Reflect-it communicatiebureau
Onze organisatie is vooral met klanten en techniek in de weer. Altijd Antwoord zorgt voor het eerste klantcontact. Wij zijn al enkele jaren, naar tevredenheid, een trouwe klant. Altijd Antwoord is eigenlijk een collega geworden in plaats van een leverancier.
- Bernard Nuijten -
BENU Klimaat techniek