Uw praktijk is altijd bereikbaar, ook als u een cliënt behandelt
U hecht aan goed contact met uw cliënten, dat is immers waar u voor werkt. Als u een cliënt behandelt, dan wilt u alle tijd en aandacht voor uw cliënt in de praktijk. En belt er intussen iemand, dan wilt u aandacht besteden aan het telefoongesprek. Maar én uw cliënt behandelen én een telefoongesprek voeren passen niet bij uw werkwijze. Het aantrekken van een fulltime receptioniste of administratief medewerker past niet in uw bedrijfsvoering. Altijd Antwoord heeft de passende oplossing voor u!
Waarom een telefoonservice?
- Persoonlijke afhandeling van gesprekken
- Tevreden cliënten en partners
- Werkt kostenbesparend
- Mijn agenda is altijd up-to-date
- Ruime ervaring met zorg
Elke zorgprofessional wil maximale aandacht voor de cliënt
Uw kerntaak is het helpen van cliënten of patiënten. De intake van nieuwe cliënten, vragen of het verzetten van een behandeling laat u bij voorkeur aan een collega over. Met een kleine praktijk doet u dat zelf en zult u ongetwijfeld wel eens een telefoontje missen. Met een grotere praktijk heeft u wellicht een collega of een partner die de telefoon voor u beantwoordt. Dat voorkomt onnodig frustratie bij de beller uw cliënt. Een voicemail of compleet onbeantwoord telefoontje is echt niet meer nodig. Als u focust op de prioriteiten en de belangrijke bijzaken goed regelt, kunt u alle tijd besteden aan de aandacht voor de cliënt. Dat lijkt een ideaalbeeld. Het team van Altijd Antwoord heeft ruime ervaring in de ondersteuning van professionals in zorg en kan omgaan met uw afsprakensysteem.
Persoonlijk contact
Ervaring met Pro Software, James etc
Altijd Antwoord werkt voor diverse praktijken, zoals podotherapeuten, fysiotherapeuten, diëtisten, huisartsen, apothekers, praktijken voor chiropractie, thuiszorg organisaties etc. Er is in de voorbije jaren ruime ervaring opgebouwd in de patientsystemen en systemen waarin behandelafspraken worden geregistreerd. Zo kennen we niet alleen James of Pro Software maar ook de meest complexe systemen voor thuiszorg en apotheker. En is het systeem voor ons niet bekend, dan zorgen we voor uitgebreide training van ons team.
Altijd Antwoord biedt geen confectie, maar maatwerk. Hoewel u kunt kiezen voor één van de standaard antwoordservice pakketten, werken we elke keer op maat. Persoonlijk contact is één van onze sterke onderscheidende factoren. Probeert u het maar eens uit. Vul onderstand formulier in en we nemen binnen 24 uur contact met u op om uit te leggen hoe we met uw uitdaging omgaan.
Mis nooit meer een gesprek
Altijd bereikbaar, 24/7 als het moet
Nooit meer last van pauze, planning of vakantie.
Uw cliënt wordt altijd vakkundig te woord gestaan!
Persoonlijke afhandeling van gesprekken.
Tevreden klanten en partners.
Werkt kostenbesparend
Probeer nu 30 dagen
Hoe werkt Altijd Antwoord binnen de zorg?
Altijd Antwoord wordt het verlengde van uw dienstverlening. U geeft bij ons aan hoe de telefoon aangenomen moet worden, daarnaast krijgt u van ons een gratis 085 nummer waarnaar u uw telefoon kunt doorschakelen. Zodra de telefoon bij ons over gaat, handelen wij deze op gepaste wijze af.
Wilt u ervaren of een telefoonservice bij uw bedrijf past? Probeer onze service dan nu 30 dagen gratis en betaal daarna alleen de gesprekskosten. Na 30 dagen kunt u kiezen voor één van de pakketten. Als blijkt dat u meer gesprekken dan verwacht verbruikt, maakt u de keuze voor een goedkopere bundel. U kunt uw pakket te allen tijde maandelijks opzeggen. Heeft u specifieke vragen over uw situatie? Neem contact met ons op!