Veelgestelde vragen | Altijd Antwoord
Bel ons op: 0853010567   Login

Dit verschilt per telefoon en provider. In de meeste gevallen werkt het als volgt;

Toets *21* in op uw eigen telefoon.
Toets nu het terminatienummer in, dit is het nummer dat u van ons heeft gekregen.
Sluit af met een #. U krijgt nu een gesproken bevestiging van de doorschakeling.
Verbreek de verbinding en controleer of het doorschakelen werkt.

Als u het doorschakelen weer wilt stoppen, toets u #21 in op uw telefoon. Werkt dit niet? Probeer dan #21#.

Komt u er niet aan uit? Neem dan gerust contact met ons op!

Hoewel u dan iets minder flexibel bent, is dit geen enkel probleem!

Sommige add-ons vereisen maatwerk, als u geïnteresseerd bent kunt u contact met ons opnemen!

Soms kunnen wij de vraag van de klant niet voor u beantwoorden. Wij zetten deze vraag dan naar u door met een ‘terugbel verzoek’. U kunt dan zelf, wanneer u tijd heeft, contact op nemen met de klant om de vraag te beantwoorden.

Het opnemen van gesprekken is toegestaan, en in sommige gevallen zelfs verplicht. Daarnaast staat privacy bij ons erg hoog in het vaandel. U hoeft zich hier geen zorgen over te maken.

Heeft u uw spambox al nagekeken? Als u ook daar niks vind kunt u contact met ons opnemen, dan kijken wij het voor u na.

Als u een fout tegenkomt in een van uw facturen kunt u contact met ons opnemen, wij kijken het dan voor u na.

Flexibiliteit en transparantie is voor ons erg belangrijk, wij willen u niet opschepen met maandelijkse afschrijvingen. Door betaling met iDeal blijft alles voor u overzichtelijk en heeft u het betalen zelf in de hand.

Nog vragen? Gebruik de Live Chat of bel ons! Wij staan graag voor u klaar.

U kunt ons dagelijks bereiken van 09:00u – 21:00 op telefoonnummer 085 301 0567.



LOGIN


E-mail
Wachtwoord
Aangemeld blijven