Call center
U wilt graag altijd bereikbaar zijn voor uw klant, maar kunt zelf niet altijd uw telefoon aannemen. In eerste instantie denkt u dan niet aan een call center, dit zijn immers toch die ‘irritante verkopers’? Niets is minder waar!
Altijd Antwoord zet zijn call center namelijk in om inkomend belverkeer aan te nemen. Op deze manier helpen wij al een breed scala aan bedrijven en ondernemers zich te focussen op het werk dat voor hun echt belangrijk is.
Hoe werkt het?
Erg simpel. U kiest de dienst die u bij ons wilt afnemen, wij geven u vervolgens een gratis 085 nummer waarnaar u uw telefoon kan doorschakelen. Wij geven aan welke informatie we van u nodig hebben om telefoontjes professioneel en gepast af te handelen. U kunt vervolgens alle gegevens terug vinden in ons admin pannel en na ieder gesprek een e-mail ontvangen met daarin een korte rapportage van wat er besproken is.
Uw secretaresse op afstand
Wilt u ervaren hoe het is om een secretaresse op afstand te hebben? U kunt onze service nu 30 dagen gratis proberen. U kunt er na deze 30 dagen eventueel voor kiezen uw pakket te verlengen of stop te zetten. U kunt uw pakket vervolgens maandelijks wijzigen of stopzetten. Over aanmeldkosten hoeft u zich geen zorgen te maken, die betaalt u bij ons nooit.
KIES VOOR ONS CALL CENTER!
- Wij staan altijd voor u klaar
- Tot 24/7 bereikbaarheid voor uw klanten
- Voordelig
- Persoonlijk klantcontact
- Nooit meer gestoord worden
KLANTEN WAARDEREN ONZE SERVICE
Mijn telefoon staat altijd doorgeschakeld. Altijd Antwoord is voor mij meer dan een antwoordservice. Ze zijn eigenlijk mijn front- en servicedesk. Ze nemen mijn telefoon op en noteren vragen, maar doen ook de intake. Ik krijg notities snel via e-mail binnen.
- Ad van Bijsterveld -
HNV vastgoed
Door mijn werkzaamheden bij de klant op lokatie, ben ik telefonisch niet altijd persoonlijk bereikbaar. Ik schakel mijn vaste en mobiele telefoon dan door naar de antwoordservice, dat vind ik een professioneel alternatief voor zelf opnemen.
- Sonja Schaap -
Reflect-it communicatiebureau
Onze organisatie is vooral met klanten en techniek in de weer. Altijd Antwoord zorgt voor het eerste klantcontact. Wij zijn al enkele jaren, naar tevredenheid, een trouwe klant. Altijd Antwoord is eigenlijk een collega geworden in plaats van een leverancier.
- Bernard Nuijten -
BENU Klimaat techniek